1. srpna 2014

VELKÉ MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ - záznam 7

Zdravím!

Máme 1.8., to znamená, že už jsem tu jeden měsíc a pět dní. A proto tu jeeee... velký měsíční přehled! okusím se shrnout tak nějak vše, co se tu stalo + v závěru přidám i nějaké novinky... a fotky! :)


  • Ubytování
Bydlím v apartmánu s Polkami. Ani nevím, jestli to mám dát jako plus nebo mínus, protože na jednu stranu máme strašně moc společného, ale na druhou... jsou strašně hlučný :D 

Doma máme "kuchyňku", ze který využíváme možná tak lednici a dřez... k čištění zubů, protože umyvadlo v koupelně je nějaký rozbitý. 

Pojídají nás tam komáři, takže už jsme si museli koupit asi tisíc anti-komářích preparátů. Jako nejúspěšnější (především díky estetickému hledisku) beru určitě svíčku! Takže tam máme trochu intimčo...

...jenže komáři nejsou jediný problém. Tohle je totiž Kréta! A tak je tu všechno ve zvětšené podobě oproti domácím "zviřátkům" - mouchy, mravenci.. mezi místními pak cikády a hlavně švábi. Ohledně posledně jmenovaných - jsem statečná žena a zadupla jsem osmicentimetrového švába! Ne, že bych proti tomu chudáčkovi něco měla, ale prostě mi neměl lézt do postele, jinak bych ho možná ušetřila. R.I.P.

Kromě toho, že jsem statečná, jsem taky domácí uklízečka, protože Polky prostě neuklízí. A to že nejsem nějak extra na úklid, ale fuj, jakej chlív tam kolikrát je, to radši ani nebudu popisovat. No, alespoň se jedna z Polek jmenovala na pračku, takže se to trošku kompenzuje. 

Avšak nejlepší přítel, kterého v našem malém 1+1 máme, je náš milý větrák, který prokazuje služby skoro 24/7. Jinak to totiž nejde. K větráku se ještě může přidat střecha, která i nadále dobře posluhuje v pauzách a po nocích jako party místo/hvězdárna/čítárna/povídárna/uklidňovárna.

Rychlá zmínka o jídle - je tu absolutně výborný, bohužel si to ale myslím jen já. Ostatní animátoři ho úplně nesnáší. Jo, poslala bych je do školní jídelny :D 
  • Práce
Je super, super, super. Alespoň co se týče miniklubu. Jsme dobrý tým, doplňujeme se (většinou) a dětem i rodičům se to u nás moc líbí. Ale...

Pracujeme spíš ve čtyřech než v pěti. Máme tam jednu Němku, která je tu asi spíš na dovolené :D Nejvíc se zajímá o zvířátka a nehty. A až přijede domů, tak bude prý slavná rapperka. Od zítra má v klubu "velení", tak jsem na ní moc zvědavá, protože po třech týdnech, co je tady, pořád nezná program... :D

Jinak samozřejmě jsou tady i nějaké problémy s šéf-animátorem, managerem restaurace a údajným hotelovým managerem, o kterém jsme dnes zjistily, že je jen manager pro ubytování .. Ach jo, lidi už se fakt můžou nazývat úplně čímkoliv. 

Na tyhle problémy si ale prostě už budu muset zvyknout. Přeci jen, za měsíc jsem domaaa!! 

  • Volný čas atd.
Do dnešního rána jsem byla na čtyřech výletech, po dnešku už na pěti. O tom pátém později. Každopádne už jsem viděla nějaký ten kus Kréty a nehodlám tím skončit, nějaký den volna jedeme na jih :) 

Moře je tu super, jeho povaha se pořád mění, takže to není nuda - jednou je klidné, jednou s mega vlnami... ale hlavně je ultra čisté :) A pořád nám tu svítí sluníčko, takže perfecto! 

Co mi tu chybí je české pivo. Nemají tu sice špatné to místní, ale přeci jen... :) A taky zjišťuju, že jsem si opět, jako loni, vzala plno oblečení, které NEPOTŘEBUJI a naopak zapomněla plno oblečení, které by se tu šiklo. Nechápu, proč jsem to znovu udělala. 

  • Aktuality
Začínám dostávat od dětí dárečky. To vždycky potěší :) Jsem fakt ráda, že se jim u nás líbí :) 

Byla jsem dnes na výletě! V aquaparku! Sama.. :( :D Nebo jako.. s českými hosty, ale to není ono.I tak jsem ale sjela slušnou řádku tobogánů, i když na některé se mohlo jen ve dvou, takže ty bohužel nic. Aquapark fajn, ale na to, že je to největší na Krétě, a že Kréta není úplně malý ostrov, mají i na Rhodosu větší.. nebo alespoň lepší. Tady byly všechny tobogány takové.. nedotažené. Například Kamikaze, které by mělo být nejlepší a nejrychlejší atrakcí každého aquaparku, tady bylo takové suché.. Teda jako byla jsem na něm pětkrát :D, ale v porovnání s Kamikaze, které jsem viděla ve Španělsku nebo na Rhodosu, bylo tohle čajíček. Mimohodem jsem opět rudá jak rajče. Tady opalovací krémy prostě nefungují (a to používám SPF 30 a 50...)... Kréta, no.. :)

A ještě pár fotek, které jste ještě neviděli + foto z dneška ;) 

Čusky 
Nina

Milované české klíště


Barman nám dal prskavkyyyy!!

CZ-PL crew

Moooooc fajn kostým, do kterýho mě narvali! Mohla bych do něj dát svoje dvojče :D

Selfie z aquaparku

Krétské "kamikaze", o kterém jsem psala

A další selfie, protože těch není nikdy dost.

S Belgičankou po minidisco

Noční koupání :) 

A ještě jedna starší fotka z fandění při finále Světového poháru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat