20. srpna 2014

Poslední týden! - Záznam 9

Zdravím!

Léto uběhlo jak voda a už je to tu - zbývá mi tu jen jeden týden! Je to neuvěřitelný... A i po tom všem špatným, co se tu dělo, si myslím, že mi Kréta bude hodně chybět - přeci jen, komu by nechybělo moře, pláž a hlavně neustále svítící sluníčko? (ne, fakt se netěším na šedou ČR...)

Už jsem naplánovala nějaké goodbye-party, tak doufám, že mi to vyjde. Je to super, že tu jdu po ulici a opravdu poznávám všechny místní lidi, se kterými se zdravím a dávám se do řeči... jen tak, jak kdybych byla místní.

Musím se podělit o jednu perličku ze strany hotelových hostů, protože tohle je fakt něco :D Dnes jedna Ruska přišla na recepci s tím, že si chce vyměnit pokoj, že to, co jí dali, je prostě nepřijatelné. Recepční jí ale sdělily, že jí nemůžou vyhovět, protože celý hotel je plný a žádné volné pokoje nemají. No a co byste v tom případě dělali Vy? Určitě ne to, co ona... protože o chvíli později začala dělat, že má infarkt...dokonce si zavolala doktora, který to samozřejmě poznal.. začala se tedy prát s manažery hotelu... a to vše jen kvůli tomu, aby jí vyměnili pokoj, na kterým stejně bude jen přespávat :D Bože, některý lidi jsou prostě vtipný :D

Ode mě dnes asi vše, je to jen rychlý záznam s fotkama!! Jinak někdy později plánuju udělat charakteristiku všech národností, které se tady objevily, protože takové perly jsem v životě neviděla a opravdu jsem se celé léto bavila :D

Mějte se a smějte se!

Nina

Hot now! Mám růžový vlasy! (zase... :D) Agáta a Patrycja se chtěly vyblbnout, tak mi zkusily nabarvit vlasy růžovým krepákem... a ono to, zatraceně, funguje! Jen to moc dlouho nevydrží, po jednom umytí to mám v takové pastelové růžové.. ale i tak :) 

....a takhle dopadla moje uniforma :D 

Party v Hersonissu! 

Ještě v mých nemocných dnech.. nemocné jsme ale permanentě... na mozku :D


V naší oblíbené taverně Asteria s mužnými míchátky :D

Agáty vlasové umění, které (opět) na mě musela vyzkoušet :) (nestěžuju si..)

Žádné komentáře:

Okomentovat