14. srpna 2014

Ponorka a stěna slávy - záznam 8

Zdravím!

Už je to opět dlouho, co jsem nepsala – problém je v tom, že se tady toho moc neděje. Každý den je to ta samá rutina – dopolední program, odpolední program, mini disco. A tak pořád dokola… I když zase pokaždé vidíme jiné tváře, takže to zas taková nuda není J

Minulý týden mi odjela skupinka, ze které 21 dětí chodilo do miniclubu! Připadala jsem si jako big mama :D Obecně Čechů je tady pořád dostatek (což se nedá říct o Němcích, proto tedy nechápu, proč máme v miniklubu německou animátorku…?) 

Jinak jsem na dva dny onemocněla! Což by byl poměrně dobrý odpočinek na pokoji, kdybych tam alespoň měla internet… nebo klimatizaci… nebo nedokončila už všechny knížky, které jsem si přivezla a pak ty, které jsem si půjčila z místní taverno-knihovny. Ooooch, a to mi to všichni animátoři záviděli. Opravdu nebylo co.

A teď přichází stěžovací odstavec. Bože, já už nechci žít s polskými lidmi! Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy! Já jsem víc bezohledné lidi nepotkala :D To už fakt nejde, už chci mít svůj klid doma, kde nikdo nemluví nahlas nebo nepouští hudbu na max.,  když spím a nenechává všude svoje spoďáry ( :D ) a nedává si věci na moje věci a uklízí (fuj, z jejich pokoje se mi chce zvracet :D) a  prostě... už mám ponorku! Mega ponorku!  

Pro ty, které to zajímá: Vracím se 28. 8.! Pravděpodobně ve večerních hodinách, co tak znám odlety J Oooo, Bože, to teď bude vyžadovat každou pauzu na sluníčku, protože přestože jsem v ŘECKU, jsem bílá jak sejr…

Na závěr opět malý fotoreport.
Mějte se a smějte se!

Nina


Selfie time na party v Hersonissu :)

Moje stěna slávy - část první

Moje stěna slávy - část druhá

Zviřátka :)

Asi měsíc stará fotka.. každodenní ranní tanec :)

Taky fotoarchív z července :) 

Po minidisco - tady už mě asi napadly viry zákeřný!! 



Žádné komentáře:

Okomentovat