23. července 2014

Šéfka s úpalem - záznam 6

Zdravím!

Sama jsem překvapená, že vůbec píšu článek, protože celý týden prostě NEBYL internet. Tak jsme se rozhodli opustit náš oblíbený bar a zašli do bližší taverny, kde teď pijeme hezky na účet podniku :D

Čím začít... Ani upřímně nevím, co jsem psala naposledy :D Pracuju. Stále a pořád. Mí nejoblíbenější klienti už bohužel odjeli (takže už zase nemám dva kluky, Ondra je pryč taky :( ). Ale zas je tu nová supr parta, dokonce i z Teplic, takže si máme o čem povídat :)

Náš den je asi takový: Spánek-jednou za týden snídaně :D-práce-spánek-práce-spánek-práce-bar nebo střecha párty-spánek. Plus se mezitím vystavujeme jako oběti komárům, kteří si na nás každou noc pochutnávají. A nebo nám do pokoje lítají cikády. Což není vůbec fajn.

Tento týden jsem v miniklubu šéfka, což znamená, že jsem tento týden vůbec neviděla moře, v pauzách vymýšlím aktivity (nebo spím :D). Střídáme se vždycky po týdnu (pracovním, tj. sobota-pátek). Je to sice fajn, že všem můžu rozkazovat, ale včera večer jsem pravděpodobně měla úpal z úmornýho vedra, který tu teď máme (42°C), takže např. dnešní den pro mě nebyl vůbec fajn.

Jinak mi začíná už trošku lézt krkem polština. Polští animátoři jsou sice strašně fajn, ale díky tomu, že tu mají převahu, mluví pořád svým jazykem a mě jde z toho hlava kolem. Proto apeluju na všechny své přátele, ať jsou někdy po 9. hodině večerní (SEČ) na Skypu, prosím, potřebuju češtinu... a novinky!

A aby toho stěžování nebylo málo (přeci jenom, někde si svoje city musím vylít :D) nás tady všechny štvou Izraelci. Protože se chovají jako králové světa a zároveň jako cikáni. Totálně. Ale fakt je to hrůza, dokonce nám i jejich děti ničí minidisco. Uaaaaa.

Ok, pozitivní věci z tohohle týdne... hm... nejsem líná tu uklízet! Protože to za mě nikdo jinej neudělá a musím říct, že náš apartmán občas vážně vypadá jako svinčík :D
Předevčírem jsme měli párty na střeše a pozorovali jsme hvězdy, což je tady mimochodem absolutně úžasné, protože noční nebe tu není tak moc osvětlené pouličními lampami a průmyslovými areály jako v ČR. To znamená, že vidíme i pás Mléčné dráhy. No, každopádně je tu zase to období roku, kdy hodně padají hvězdy. A že předevčírem to byla pořádná sprška, přála jsem si snad milion věcí. Ale díky tomu jsme asi taky byli hodně hluční, a tak nám naší střechu zamkli. Ale ta vrátka jsou nízká, takže na mě si nepřijdou, hahaha! Stejně tam chodím relaxovat :)

To by bylo asi zase vše, připojuji pár fotek, i když teď jsem nějak moc nefotila.

Mějte se fajn!

Nina

Dopřáli jsme si dobrůtky o dni volna ...:)

...a to i na pláži... :)

... kde jsem byla velká raperka :D


Pronásledoval nás až ke dveřím tenhle rozkošný pejsek, dali jsme mu jméno Burek (v polštině něco jako Oříšek, jestli jsem to dobře pochopila).

A takhle tam ležel asi půl hodinky. Dali jsme mu i jídlo a vodu, ale nechtěl,

Řecká míca s mouratým ocasem.

Velká záhada - pán, který má za budovou apartmánů zahrádku, nám dal tuto UGV neboli neidentifikovatelnou řeckou zeleninu. Neví prosím někdo, co to je? :D 

A jeden západ Slunce na konec - krásný jako obvykle :)



Žádné komentáře:

Okomentovat