4. července 2014

Nina začala pracovat! - záznam 4

Zdravím!

Dneska to vezmeme pěkně popořádku.

Výlet na Knossos a do Heraklionu

Třetí výlet za sebou - může se to sice zdát jako brnkačka a hrozně fajn relax, ale tady v tom vedru je každá hodina i na sebeklidnějším výletě energeticky jako dvě hodiny túry u nás. To sluníčki prostě vysává energii. Ale teda tenhle výlet mě úplně dodělal - Knossos jsou prostě už jen ruiny. Paní průvodkyně nám k tomu sice podala krásný výlet a snažila se nás udržovat ve stínu, ale i tak, byla prostě strašná výheň. Nebo jsem se spíš ještě dostatečně neaklimatizovala. I když můžu říct, že je v Knósu i lecco zajímavého (např. takové ty známé fresky delfínů a býka a taky ten fakt, že tam prostě před x tisícem let fakt někdo bydlel :D).

Pak se jelo do Heraklionu (nebo to můžete číst "do Iraklia"), kde jsem samozřejmě využila moc "velkoměsta" a šla nakupovat :D (jejich drogerie tam je fakt mega!)

A to byl konec. Na zbytek dne jsem byla kaputt... A to mě přitom čekal první pracovní den.

Nina začala pracovat! 

Anoo, konečně jsem začala pracovat, abyste si nemysleli, že jsem tady jen na placené dovolené :) Práce je v pohodě. Absolutně upřímně - o dost větší pohodička než vloni v Bulharsku. Prostě pracujeme tak nějak řeckým způsobem - časy mezi různými aktivitami se tooooolik nedodržují (kromě opravdu otevírací doby), nedělám žádné večerní show, jen dětskou diskotéku, která je navíc tak v pohodě a s tak lehkýma písničkama, že si pískám :D (Elí, jestli tohle čteš... tak možná budeš závidět, ale zase bulharská disco měla něco do sebe :)) Je super, že je tu Bulhar z Neckermanna, takže systém a aktivitu jsou hodně podobné těm loňským (jen volnější :D). Jako tým jsme v dětskym klubu ok a tak nějak děláme všechno společně - i ve volném čase...

...jako třeba včera/dneska, kdy jsme po práci 1) šli na střechu našich apartmánů (boží věc) a tak trochu se tam bavili (a hlavně zpívali - polsky, rusky, anglicky.. :D) a pak v půl jedné jeli busem do Hersonissa,, takového místního "party" města. A protancovali jsme celou noc, Na což zase tolik nejsem, ale vydržela jsem to! Domů jsme jeli až v 6.40 (podle řeckého autobusáka to znamená 6.55)... a vtípek byl v tom, že jsme v 9 měla uvítací schůzky s novými hosty. Takže jsem asi hodinku a půl spala, šla je přivítat... a pak zase až do oběda spala :D

Nic nového zas tak moc jinak není. Jen info o počasí: je tady stále přes 30°C, jasno a poslední asi čtyři dny poměrně větrno - dnes nejvíc - což způsobuje v moři obrovské vlny. Ani stát mi ta voda dnes nedovolila, prostě mě smetla :D Opravdu takhle velké vlny pamatuju možná tak ze Španělska v létě 2005 (kdy jsem byla ještě malý pívo a písek v hlavě měla jako korálky).

To je pro dnešek asi vše, více fotek dodám v nějakém dalším fotoreportu :)

Nina


Na toho motýla vpravojsem pyšná! :D:D:D 

Hersonissos s polskými animátorkami a barmanem z hotelového baru - kvalita: party hard level
Kráása :)

Krááása podruhé :)


Žádné komentáře:

Okomentovat