11. července 2014

Leprosárium a delfínci - záznam 5


Zdravím!

Oznamuji,  že začínám žít v bigamii. Našla jsem si druhého přítele. Je blond, má velké modré oči, jmenuje se Ondra... a jsou mu čtyři :D Dnes mi řekl, že mě miluje... Co já jen budu dělat.... :D (ale teď vážně, to dítě je naprosto k sežrání!)

Ve středu jsem byla na výletě na ostrově Spinalonga a ve městě Agios Nicholaos. Spinalonga je pevnost, do které se v 50. letech odváželi malomocní. Fakt tam na mě dýchala taková prapodivná temná atmosféra, přestože byla totální výheň :D taky jsme pak z lodi naskákali do vody a pak jeli do zmiňovaného města, ve kterém uprostřed vyvěrá sladkovodní pramen. Sečteno, podtrženo - krásný výlet :) A dali nám strašně dobrý oběd! (grilované kotlety, řecký salát, pomeranč, vínko.. :))

Dnes jsem měla den volna, tzn. váleníčko, válení. Včera jsme měli na střeše našich apartmánů rozlučkovou party s jedním animátorem (ta střecha je prostě boží..), takže to bylo trochu smutné.

Dnes odpoledne jsme se s Agátou (animátorkou) rozhodly, že pojedeme do Hersonissu, party města Kréty. I když jsme se tam jely teda spíš dívat na obchody :D Je tady všude draho!!! Ale nakupování bylo úspěšné - KONEČNĚ jsme si koupily větrák do našeho skromného apartmánku. Není tam totiž klima, takže prostě umíráme vedrem. A občas i smradem. Za budovou máme totiž prasátka, kočičky, pejsky.. a dohromady to nejenom občas zavání, ale taky pěje spolu s cikádami a přistávajícími letadly noční ódy.. bezva :D

Zajímavosti na závěr:

Už je to tu zase. Číšník v restauraci mě zve na večeři.. hahahahaha :D "Nejlepší" je, že bydlí pod námi, takže se mu nemůžu vyhýbat.

Vybírač peněz na pláži/plážový číšník má na pláži vlastní zahrádku. Fakt to nechápu, prostě si tam v písku pěstuje bylinky - bazalku, mátu, žlutý meloun... a o dost víc, ani to neumím pojmenovat.

Dávám si od zítra ovocno-zeleninový týden! Jsem na sebe zvědavá :D

Das ist alles für heute!

Nina
PS: Máte tu fotky, ale jsou zpřeházené a nemám nervy na to je přehazovat, takže prostě přidávám popisky :) A dodávám i fotky z výletu na Knossos!

Výhled ze Spinalongy

Moře Spinalongy

Obranná zeď pevnosti
Knóssos - pokoj královny

Pevnost Spinalonga

Naše lodička a koupání :)

Není ta voda prostě úžasná? 

Agios Nicholaos - sladkovodní jezírko vyvěrající uprostřed města, hloubka je ve středu přes 60 metrů

Kreativní dílna v miniklubu a české dětičky :)

Jsme holky šikovné - samy jsme si složily, sešroubovaly a zprovoznily větrák :D

Západy Slunce . to nejkrásnější, co jsem v Gouvesu zatím viděla :)


Knóssos - freska býka s originálními mínojskými barvami

Knóssos - trůnní sál

Ptáko-levo-had - symbol královské mínojské moci v trůnním sále
Knóssos - fresky Mínojců při obřadu


Meli jsme mega vlny....

... a tak 2/3 pláže byly naprosto nepoužitelné.

Strašidelný klaun (Joker), Temný rytíř a Hala Madrid!

Dream team - Polish and Czech power!

Spinalonga

Spinalonga - but first... let me take a selfie! 

Spinalonga - nevím proč, ale tahle osamělá židle mě tam prostě fascinovala :) 

Stejně tak tenhle přírodní "obrázek" 

Žádné komentáře:

Okomentovat